Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

BING BANG - BLUE

Big Bang - Blue

Fefeling Korean jap lah...

Suka? X Suka? X suka sudah ada me kisah... Kekekeke... Suka lah suka lah... Cer try dengar skali baru decide suker ke tak suker...

So citer dia selalu la dengar ini lagu berkumandang di dalam kereta... Lagi lagi la pulak lately ni me memang dah jadi driver untuk diri sendiri maknanya dah takde driver untuk antar dan angkut me balik... Sebab al sabab nya ialah bila ada driver selalu sangat report attendance me menunjukkan prestasi kelewatan yang amat MEMBANGGAKAN... Lebih menambahkan kebanggaan siap dah dapat kaunseling letter untuk 2 bulan berturut turut... BANGGA GILERRRRR... Ko ada? Kekekekeke...

Bistu tak kan lah me nak tulis sebab sebab datang lewat camnih:- 1. Sebab Hubby saya lewat bangun

2. Sebab Hubby saya mandi lama

3. Sebab saya tunggu Hubby saya la ada je dia nak cuit itu ini time pepagi tu, time tu la nak cari itu la ini la

4. Sebab Hubby saya mesti nak kasi siram pokok mokok rumput mumput dulu

5. Sebab Hubby saya nak itu

6. Sebab Hubby saya nak ini

7. Sebab Hubby .....

8. Sebab Hubby .... And so on pun sebab Hubby eh? Kekekekeeee... Kengkonon me takde masuk dalam itu cerita la kalau lambat kan...

Jadinya now drive sendiri kan... Sesiap bleh kluar pergi kerja. Harraz and Riaz d other half hantar rumah babysitter... Insyallah before 830am me dah bleh tercanguk depan PC menghadap FB hohohohoho...

So slalu la dengar lagu ni kat radio... At first tak amik port sangat lagik pun bahasa Korea tak faham sepatah haram melainkan apa yang dia nyanyi in english je la... Tapi entah kenapa sekarang dah jadi over suka pulak lebih lebih lagik dengan english version dia... Sumpah best lagu nih... Bleh gang dengan anak dara me la dengar lagu Korea tak abih kat handphone dia...

Meh layanzzzzz....

No comments:

Post a Comment