Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Makan??? Puasa...


Hehehe tajuk takde kena mengena dengan ini cerita...  Citer citer hari hari terakhir sebelum kedatangan ramadhan Al-Mubarak...
 
BTW selamat menyambut Ramadhan all...  Hari ini hari ketiga kita berpuasa, InShaAllah...  Semoga dipermudahkan segala urusan ibadah kita dan diberi kesempatan berjumpa dengan bulan yang mulia ini lagi pada tahun akan datang...
 
Mood kerja bulan puasa biasa jea macam hari hari biasa jugak...  Cuma waktu rehat telah dipendekkan dari sejam ke setengah jam bagi memberi laluan kami balik cepat...  Kalau balik macam biasa 545 baru nak bye bye office pukul berapa nak sampai rumah...  Bila masa pulaklah nak menyinsing lengan kat dapur...  So sekarang 445 dah bleh start engine kereta and vrooommmmm...
 
So sebelum puasa tu kami buat besday office selepas bacaan Yassin pada hari Khamis...  Lapar?  Nak tengok tak apa me makan?  Tak nak???  Kekeke...
 
Amacam?  Ini baru soto dengan kengkawan dia...  Ada lagik tu nasi lemak sambal tumis telur rebus, paru goreng, kuih muih isk isk isk...  Kenyang sampai balik rumah...
 
Selfie hari tersebut... 
 
FNJ Sweetluv Sofea...  Kesian dia nih tau berbulan beli terperuk dalam tipuware tu biasalah kan tapi tersadai kat bilik bawah yang macam store tu takde diambil peduli....
 
Sekali dah pakai eh eh perasan lawa pulak lar kekekeke...  Maksud me tudung hocay...  Time beli dulu actually berebutkan broochnya tu gitu...
 
Menyesal biar dia terperuk sebab bajet beli dah beli tu macam tak cantik je dia nih... 
 


1 comment:

  1. Ada ke FNJ tak lawa?...setakat ni semua lawa..

    ReplyDelete