Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Maid Baru...


Terima kasihlah B kerana memberikan maid baru kepada me...  Setelah berbuihbuih mulut mintak akhirnya tercapai jugak permintaan...  Memahami sungguh...

Bagus sungguh maid baru me tak payah suruh buat kerja memang laju je dia bertindak...

Nih, memperkenalkan maid baru...

Si kecik ni lah pantang nampak vacuum...  Dulu kalau kita vacuum rumah dia duduk je diam diam tengok kita buat kerja... 

Sekarang nih dia plak yang lebih... 

Dengan baju sexy siap ada ponjot ikat getah dia kekeke...  Butang tepi tu tercabut terus mama bagi fesyen baru...

Tunggu ye vacuum Riaz tengah membelek apa benda la yang berpusing pusing kat tempat habuk tu...


 
Tersengih sengih tau orang nak amik pica dia...


Ish...  Ish...  Apa la banyak habuk rumah nih...  Sapa lagi yang nak mengemas Riaz jugakkkk...

Lepas dah penat mevacuum main kat almari plak...  Drawer tu sumer dah kosong dah takde barang...  Semua barang dah kasi keluarkan sebab si kecik nih suka sangat mengumbah lepas tu nanti main sorong tarik drawer...  Kang tersepit jari naya je...


3 comments:

  1. cantiknya rumah Co...hensem sangatla maid baru ni..

    ReplyDelete
  2. comey & cute Riaz...Geram tengok..

    ReplyDelete