Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Cerita Semalam...


Semalam eh pagi pagi dah kena BODOH...

Call orang tengah sibuk sibuk kat office pastu nak cakap orang bodoh ler plak... 

Bistu dah tak reti reti me nak terus matikan talian...  Nak cakap orang bodoh amik cermin, cermin balik muka tu sendiri...  Kalau me bodoh orang yang cakap tu pun 10x lebih bodoh sebab cakap tak guna otak tapi ikut sedap mulut je...

Tapi yang peliknya lepas je me matikan talian me sambung buat kerja macam biasa... 

Macam takde apa yang berlaku... 

Macam takde perasaan langsung... 

Macam takde terkesan apa apa... 

Lepas tu me pun tersengih sengih sendiri kat meja...

Pelik tapi itulah hakikatnya...

2 comments:

  1. layan orang bodoh bercakap..dgn kita2 sekali ikut bodoh nnt...

    ReplyDelete
  2. kannn... malas nak layan...

    ReplyDelete