Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Dewi...

Diharap menyediakan baldi sebelum membaca...

Kot la nanti loya tekak ke, sakit mata, menyampah di hati ker, tertekan perasaan di jiwa ker hehehe...

Semalam entah macamana bleh teringat pulak dekat lagu nih... Mungkin sebab dah penat sangat sehari suntuk meeting sampai montot pun jadi kebas and susu pun jadi tepu sebab tak sempat nak pam hahahaha...

Couple years back me pernah kasik lagu nih kat d other half... Fuiyooo.... Jiwang tak jiwang karat ler kan... Apa ada hal kan, ker bukan untuk sesiapa tetapi life partner me jugak... Time tu memang lagu nih tengah top mengganas di udara... Memang sesuai sangat la pulak tu lyric nye tu dengan keadaan atmosfera yang melanda kala itu (^^,)...


29th May 200...

Hai Dear..... Come N Listen To This Song.....


Dear Sayang...., This Song Is 4 U, Esp. 4 U. Just Switch The Word Dewi To 'Dewa' Or Anything That U Like To Make It Represent A 'Man'....

Dewi Aku Mohon Beri Kesempatan

Tuk Bisa Menebus Dosaku Kepadamu
Maafkanlah Aku Yg Menyakitimu

Aku Tidak Pernah Menyangka Bisa Begini

Oh Dewi,
Dengarkanlah Dewi,
Kaulah Hidupku
Aku Cinta Padamu Sampai Mati


Dewi,

Belahlah Dadaku Agar Kau Tahu,

Agar Kau Mengerti
Semua Terjadi Begitu Saja
Tak Ada Yg Serius Antara Dia Dan Aku


Tidak Ada Cinta Dan Tiada Hati

Hanya Karena Aku Lelaki Dan Dia Wanita

Oh Dewi,

Dengarkanlah...

I Love U No Matter What... U Know That.... I Need Ur Luv And I Need Ur Trust As Well....


Luvs,

~Adique~

Then, d other half reply...

 
30th May 200...

 
Yup My Dear Wife, cong ceng cong ceng cong ceng... Bukan ayat sebenar... Kekekekekee.

Mode : Ape ke hal le hari ni n3 jadi cam apa paragraphnyer, penat me edit, degil nya tak mo ikut cakap me haizzhhh!!!

No comments:

Post a Comment