Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Bestnya....

Bila terkenang balik zaman study dulu...

BFF yang ramai sesangat sebab sumernya pun macam adik beradik,

saya sayang awak, awak ambik berat pasal saya,

aku nak nangis boipren aku ada awek lain,

u jom gi lepak lepak kat kfc petang nih sebab class kensel,

tolong nak pinjam baldi nak basuh baju u,

wak jom kita gunting rambut sesama,

i need a shoulder to cry on sampai hati boipren aku dah lupakan aku,

mak ayah aku dah lama divorced,

oh saya anak tunggal, me anak bongsu,

eh ada mamat kem salam kat ko,

giler glemer kejap kita eh jadi student yang ala ala paling hot,

jap jap mana satu mamat yang ko admire nih,

alamak mangkuk betul la mamat tu aku dok usha dari sekolah menegah lagi time tunggu bus balik skool,

cantik la awak pakai baju nih,

tudung nih sapa punye nak pinjam nak gi class uis kejap lagi sebab me ada selai tudung saje,

ada kakat senior nak datang meminang adik junior teka teka sapa yang kena,

jom jom lepak kat balcony time petang tengok mamat encem balik dari padang,

wak lagu nih best if main lagi gtau saya nak dubbing,

susah nak mampus ar shorthand nih satu haram aku tak faham, tolong mintak tiru assignment awak bleh,

pinjam kain hitam nak gi cafe malas nak tukar baju,

weekend nih jom balik umah kita bleh reround ipoh town,

wak masaklah kuewtiaw goreng sedap awak masak,

elo elo nih sandal sapa nak pinjam jap,

petang nih lepak makan abc pak walat eh,

sapa gi pasar malam nak kirim rojak asma,

jom kita gi baca yassin kat bilik lecturer cian lecturer kita sakit,

eh korang apa makna cuti bersalin dalam BI hahaha cam mangkuk ramai yang tulis pregnancy leave,

tolong nanti time exam kasi jawapan sesama eh,

fwen, meja nih hitam bleh tulis note kat atas dia,

budak class aku kem salam kat ko,

ayah aku nak kawin lain,

boifren aku awek lama dia nak balik kat dia,

And so on....

oh saya sayang kawan kawan saya.......

Dan ini adalah salah satu lagu yang gila direcord waktu tu...

Apa nama station radio tu yang malam malam ada pilihan lagu tu, then nanti kat dalam suratkhabar kat column intisari rancangan ada tulis lagu lagu yang akan dimainkan untuk malam tu...

Makanya gigih la tiap tiap hari tengok ada tak lagu yang menjadi feveret sebab gigih nak tunggu nak tape bagai...

Maklumlah budak SS memang tak bleh lari dari recorder kalau takde nanti kena hempok pulak dengan lecturer...

Antara lagu yang paling me suka sampai nak tido pun dengar lagu nih sampai battery walkman kong

I Can't Fight This Feeling Anymore - REO Speedwagon (Lyrics)



Lagu ini ditujukan khas untuk ehem ehem ehem kwang kwang kwang (^^,)

No comments:

Post a Comment