Latest Updates (^____^)...

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Kemenyampahan Sudah Melanda....


Bosannyer....

Boringnyer...

Menyampahnyer...

Kenapa eh? Tak baik tau ada rasa macam tu dalam hati kita... Dalam diri kita... Yea yea... Tak baik... Tak baik untuk kesihatan...

Bistu dah menyampah nak buat camner... Asik asik, tetiap hari tengok muka yang sama jek... Takde perubahan langsung... Dah lah hambar semacam jek... Plain sesado... Mana la tak menyampah...

Eh.. Dulu masa mula mula dia datang umah nih ada rasa menyampah tak tengok muka dia? Ada ke takde? Ada? Takde la hehehehe... Masa memula dia datang umah sker ajer... Maklumlah orang baru mesti la suker... Tapi dah lelama dah tak sker pulak lar... Huhuhuhu...

Bistu dah menyampah dah boring dah bosan nak buat camner? Ha buat apa lagik takkan la me nak halau nyah kao merambus dari rumah ini pulak... Hamboi ayat tak beragak eh... Kuikuikui...

Makanya dia sker tak sker ker me soh pi buat apa apa yang patut... Buat makeover kasik meriah cket muka tu... Takde la pucat lesi je orang tengok pun takde seri... Takde selera... Hohohoho....

Dia tak pandai mekap sendiri la... Oh tak pandai eh... Meh sini meh me tolong tepekkan apa apa yang patut... Cenggini camner? Hocay ke tak hocay nih?

Before Kena Mekap...

Selepas Kena Tepek Mekap..

Bleh la buat masa nih sebelum kemenyampahan melanda lagik... Hehehe...



8 comments:

  1. ko ni wat suspen jer ingat mekap apa...santeknyer...hehe

    ReplyDelete
  2. coco lazat bekrim...kalau dah menyampah tu campak kat umah akak ler...muat lagi nak sumbat benda tu hahahaha

    ReplyDelete
  3. ingat marah ke maid ke..kucing kee..adoilaaa...lenkali campak kesini pon muleehh huhuu

    ReplyDelete
  4. Tu ler...buat suspen org baca jer. Ingatkan apa td. hehe

    ReplyDelete
  5. ya betol kalau dah meyampah tu mai sini umah akak nie byk lagi ruang tau..kehekehhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. Suspen betul cite ni hahah....

    ReplyDelete
  7. Hehehe.. wat saspen je eh...

    nik, kalau teror nak makeover cam nik tu buat folkart gitu... tapi apakan daya tangan ku keras kejung tak bleh nak lentur dah...

    ReplyDelete